Riisikakku, soija- ja riisijuoma???

Moikka taas kaikille oon näköjään taas kirjotamassa teille. No tosi asiahan on se että mulla ei oo mitään tekemistä niin aattelinpa käyttää ajan hyödyksi.
 Oon hurahtanu ihan puuroon ja riisikakkuihin:D  Aamulla syön aamupalaksi Pikapuuroa joka on omena- kaneli makuinen kera banaanin. Siinä sivussa menee puol litraa vetä ja lasillinen riisijuomaa tai soijajuomaa. Kannatan kyllä kokeilemaan riisi- ja soijajuomia ne on vaan niin hyviä. Oon masitanu soijista vaniljan ja kaakaon makuisia, ja riisijuomasta kaakaota, kun äiti osti vahingossa sitä. Se on vähän litkumpaa, ja ei ole niin "täyteläisen" makuista, mutta hyvää sekin on. Riisikakkujan ostin taas pitkästä aikaa ja tietinkin niitä perus kakkuja, missä ei oo mitään mausteita.  Yleensä aamupala on ollu mulla tosi nopee ja pieni, mut nyt lomalla siihen voi taas panostaa.
Tästä tulikin näin lyhyt, mutta eipä se haitta mitään.

                                                                     XOXO, Saikku

Kommentit

Suositut tekstit