My Blog

Moikka kaikille ajattelin tehdä minun blogini esittelyn tässä välissä, jotta kaikki uudemmatkin lukijat ovat perillä asioissa! :)
Eli siis olen 16-vuotias tyttö pohjois-suomesta ja minulla on koira ja kääpiöhamsteri.  Asun vielä kotona ja minun perheeseeni kuuluu äiti, isä ,isoveli ja isosisko.
Eläimet ovat minulle todella tärkeitä ja varsinkin koirat, kääpiöhamsterit ja hevoset.  Opiskelen eläintenhoitajaksi kainuun ammattiopistossa.  Blogini saa lisää sisältöä kunhan saan paremman kameran ja muut tarvittavat vempeleet.   Toivoisin että kommentoisitte minkälaisia postauksia haluaisitte!  Yritän postailla tänne mahdollisimman paljon ja monipuolisesti.
Peku:
  Peku on siis koirani, joka on 9-vuotias ja hän on lapinkoira uros.  Hän on reipas ja todella tottelevainen ja ehdottomasti suloisin koira päällä maan <3  Jos haluatte tietoa enemmän Pekusta niin kommenttia tulemaan.
Tito:
Tito on siis kääpiöhamsteri talvikko uros ja väriltään normaali/safiiri. Tito täyttää jouluna 1-vuotta. Luonteeltaan Tito on energinen ja todella touhukas pikku veijjari.

Banneri on siis uusi ja pyytäisin että kertoisitte mielipiteen siitä! :)

Kommentit

  1. Kiva banneri :) Saisit auttaa minuakin ;) *vink vink* Ota joskus pikku Tiituskasta kuvia ja kirjoittele siitä :3

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Joo kyllä mä voin :D Voin ottaa kuvia Tito pallerostakin ja mitä haluaisit että kirjoittelisin? :)
    ps. Kiitos kommentista!

    VastaaPoista
  3. Hyvin kirjoitettu postaus! :) Käy tsekkaamassa mun blogi: http://olgasimoni.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit