Thursday and myday

Moikka kaikille!  Kirjoittelen nyt useammin, koska aikaa riittää tännekkin. Koulussa meillä oli vaan 2h äikkää. Meillä alkoi klo10 ja loppui 12.
Aamulla heräsin klo 8:30 menin vessaan ja laitoin hiukset ja meikkasin + pesin hampaat. valitsin vaatteet ja menin aamupalalle klo 9:00. melkein 20minuuttia lueskelin lehteä ja söin. Joskus ennen puolta laitoin vaatteet päälle ja lähin ulos laittamaan öljyä skootteriin.  Siinä meni korkeintaan 3min. Lähdin ajamaan ja olin sitten koululla varmaankin 9:50.  Koulussa ei ollu mitään ihmeellistä ja meillä loppui tunti klo 11:30, ja päätin lähteä sitten kotiin.  Tulin kotiin ja lähdin käyttämään Pekua ja laitoin nuudelit tulemaan, koska en ollut syönyt koko päivänä kuin aamupalan.   Hain postin ja siellä oli DEmi lueskelin sen ja söin ja katsoin samalla youtubesta videoita.  Vaihdoin rennot vaatteet ja lököilin sängyllä, pian sisko ja äiti tuli kotiin ja he kävivät hakemassa pitsat ja syötiin ne ja nyt olen maha pullollaan pitsaa ja cokista :D
Tänään aijjon olla vielä kaverin kans kunhan oon saanu hommat kondikseen ja ilmottelen sille aikataulusta. Tänään on siis mun veljen synttärit 23wee ja mun koiran9wee synttärit!!!  Kirjoittelen usein, mutta vähemmän tekstiä niin aikaa säästyy ja saatte useimmin lueskeltavaa :3 xoxo, saikku

Kommentit

Suositut tekstit