School!

Moi vaan kaikille!   Taas pikku tauko sattunu olemaan, koska en oo halunnu istua koneella kun pihalla on lämmintä ja hyvä ilma.
Eli mulla alko koulu melkee kaks viikkoo sitten. Aloitin koulun kainuun ammattiopistossa luonnonvara-alalla. Olen suunnitellut että haen projektikoira ohjaajaksi, mutta asiasiata en päätä itse kokonaan. Kävin kaksi päivää ennenkuin koulu alkoi ikeassa ja matkuksessa. Ostin sormuksen, aurinkolasit(hävitin taas vanhat), hupparin, kengät, pöydän, roskiksen ja päiväpeiton. Torstaina ostin uudet juoksukengät ja juoksuhousut, jotka jouduin palauttamaan seuraavana päivänä, koska niissä oli reikä. No sain kuitenkin uudet tilalle.

Olen suunnitellut, että alan käymään salilla. Liikunta on minulle tärkeää ja helppoa. Minut on "kasvatettu" siten, että pienenä käytiin vaeltelemassa ja lenkeillä, pyöräilemässä ja uimassa tosi paljon. Olin käytännössä lapsena lähes aina kun oli mahdollista niin pihalla.

Ratsastamassa en ole käynyt viikkoon, mutta asia korjaantuu ensi viikolla.
Olen jopa itse huomannut jo kehitystä. Laukkaan JO paljon paremmin ja esteet ovat jopa ihme kyllä helppoja.
Syyskuussa on siis minun sweet16 B-day. Suunnitelmissa on vuokrata palju ja jne...  En nyt tämän ihmeempää postausta nyt raapusta. : D

Kommentit

  1. Kiva postaus. Toivottavasti pääset siksi projekti koira ohjaajaksi. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :D Toivon itsekkin samaa:)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit