Neljäs postaus

                                  Neljäs postaus


Heippa vaan kaikille! Taas on tiistai en käsitä tätä ajan kulkua? Vasta oli viikoloppu ja nyt on jo tiistai ja huomenna on keskiviikko. Tämä päivä on menny ihan hyvin kaikin puolin. Kävin tänään käyttämässä paria chihuahuaa lenkillä vaikka olikin tosi kylmä ja kyl ne oli silleen KYLMÄÄ! Mut ne lopetti heti ku otin ne syliin ja puolet matkasta mentiin sitten silleen puolet matkasta. Sitä on helppo hymyillä kun saa olla kahen pikku hauvan kans tekemisissä ja saa siitä vielä rahaakin! Tälle loppu päivälle en oo mitään ihmeempiä suunnitellu: Teen läksyt, oon ehkä kaverin kans, kuuntelen musiikkii ja ehkä kuvaan jotain jos jää aikaa ja + viel et huomenna on vasta yheksäks koulu ku normaalisti ois kaheksalta. Oon niin ilonen ku ei tarvii herätä niin aikasin. Oon huomannu ku oon postaillu näitä ja kattonu lukija määrää ja kävijä määrää niin oon ihan tyytyväinen kävijä määrään mut lukija määrä on vielä aika pienehkö, mut uskon et ajan kanssa niitä tulee lisää(toivottavasti). Videoita teen heti ku tulee ehotuksii ku omat ehotukset on aika hukassa. Haasteita teen mielellään, mut kuitenki ois kiva tehä niitä ja laittaa teille jotain katottavaa, ku tiiän et on tosi tylsää lukee pelkästään, mut jokane tykkää mistä tykkää. Mä ite tykkään kattoo videoita ja joskus myös lukeekki. Ite seuraan vaan kahta blogia, joten nyt kommamaan oman blogin osotetta tai kaverin , jos tarviit lukijoita. Tässä kuva mun ripsiväristä!:)(lähes samanlainen mut siitä mikä mulla ei ollu hyvää kuvaa, joten laitoin tän kuvan ei poikkee juur yhtään siitä mikä mul on)

Kommentit

  1. Kyl se lukijamäärä kasvaa ajan myötä! :) Tee jotain haasteita ja laita tänne kuvia, joita oot ite ottanu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehdota jotain haastetta ja omia kuvia tulee ajan myötä kun ehdin niitä vain ottaa:)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit