Kuudes postaus!:)


Heippa vaan kaikille! Olisi tosi kivaa jos saisin jonkun aiheen josta kirjoitan tai videoin esim myday. Tänään oli aika tylsähkö päivä, koska kaverini ei tullu kouluun:( Oli tylsää ku ei ollu ketään kelle jutella. Oon saanu tosi kivasti jo kävijöitä ja se on niin kivaa, että ihmiset edes vaivautuvat käymään lukemassa tätä vaikkei liittyisi lukijaksi. Oon itekki aina joskus käyny jossain tietyssä blogissa säännöllisesti katsomassa ja en oo siltikään liittynyt lukijaksi. Nyt vasta aika lähiaikoina olen liittynyt yhen blogin lukijaksi jota lueskelin jo pitemmän aikaa, ja nyt vihdoin ryhdyin lukijaksi. Tänään mulla oli päällä koulussa: H&M.n mustat farkut, villasukat, H&M.stä viininpunainen neule, sama kello kuin eilen ja sama kaulakoru kuin eilenkin eli kultainen lintukaulakoru. Tänään koulun jälkeen olin parin kaverin kans joitten kans en oo ollu pitkään aikaan ja oli niin kiva olla niitten kans. Sen jälkeen lähdin taas soittotunnille se oli jo toinen kerta tälle viikolle mut onneks se oli poikkeus kerta. Sit sen jälkeen olin taas niitten kavereitten kans joitten kans olin ennen soittotuntia. Tässä alla on kuva mun rajauskynästä, joka on kylläkin aika lyhyt jo. Tilasin/ostin sen Oriflamelta ja sen on ollut parhain rajauskynä mikä mulla on ollu tähän asti. 

Kommentit

Suositut tekstit