November

Moi kaikille taas!  Oon ollu tosi kiireinen, mutta ehdin kyllä tekemään tämän postauksen ihan rauhassa. Elikkäs mistä aloittaisinkaan? No, traktorin ajaminen sujuu  erittäin hyvin viime tunnilla ajoin yhdellä N-sarjalaisella, jonka perässä oli lumilinko -_- ja tietty paalipihit. Harjoittelimme paalikuorman tekoa ja sen sidontaa. Se oli tosi helppoa ja aloin olla jo sinut joystickin kanssa! Pikku hiljaa muistan miten se oikeen toimii :D  Kävin perjantaina Pekun kanssa asuntolatestissä ja se onnistui tooOOOSSSIII hyvin Oon niin ylpee Pekusta. Olen menossa asuntolaan Pekun kanssa ensi viikolla n.viikoksi.  Saa nähdä miten pitkään pidän Pekun siellä, mutta todennäköisesti se on ehkä 3-4 päivää minun mukana siellä että totun itsekkin siihen.  Olen taas tehnyt uuden bannerin ja se onnistui minun mielestä aika hyvin. Kaipaisin edelleenkin lisää lukijoita ja kommentoijia, kun motivaatiota tulisi roimasti lisää jos olisi lukijoita ja tietäisin että jotkut oikeesti seuraa mun blogia. Olisin laittanut kuviakin, mutta tabletille en niitä saanut laitettua.
Olen alkamassa liikuttamaan yhtä shetlanninponia ja siitä tulee todennäköisesti postauksia kun vaan ehdin niitä tehdä.  xoxo, saikku

Kommentit

Suositut tekstit