Summer 2

Hello ihmiset!   Postailen taas kun aikaa riittää sopivasti. Sain tänään kunnon siivous vimman ja oon tehny tänään vaikka mitä! :)  Siivosin huoneeni lattiasta kattoon ja järjestelin paikkoja. Pelasin myös Simssiä ja odottelen et mun kaveri vois olla. Latasin eilen tabletille ja puhelimeen Skypen ja se on tosi hyvä , paitsi yks huono puoli on siinä kun se välillä lagittaa aika pahasti. Ostin tänään uuden hameen ja se makso vaan 2e. On vaan niin huvittavaa katsoa tiettyjen ihmisten insta-kuvia, kun ne esittää niissä niin paljon. Normaalisti tyyppi antaa sellasen kuvan livenä, että on "normaali" mut sitten kun laittaa kuvia instaan pitää niin paljon "posettaa" ja esittää niin paljoa mitä oikeasti ei ole!  Välillä tulee normaaleja kuvia ja kohta taas kauhee esittäminen. Ei se haittaa mitään, saahan ihmiset laittaa just semmosia kuvia itsestään kuin tykkää. Mut niistä kuvista näkyy se jos esittää.

Oon pitkään miettiny et alkaisko vlogaamaan, mut oon vaan aina siihen tulokseen et en haluu kun pitäs ostaa parempi kamera ja ei tule riittämään aika , kun juuri ja juuri riittää tähän. Tulee monesti aikoja jolloin koko blogi ei käy edes mielessä ja joskus taas miettii et pitäskö postata, mut en oo vaan sit ruennut. Tiedän miten ärsyttävää on lukea blogeja yhä uudestaan läpi kun uusia postauksia ei tule. Mut nyt yritän tehä mahollisimman usein.

Oon huomannut et jonkun aikaa sitten oli melkeen kaikilla mun kavereilla blogi. ja nyt kaikki on et miten se poistetaan. Ne ei oo vissiin aatellut loppuun asti kun ovat sen tehneet. Kyl tietenki kaikilla bloggaajilla on hiljaset hetkensä toisilla vähän pidemmät ja toisilla vaan pari viikkoo. Huomasin et itellä oli jo aika monta kuukautta viime postauksesta :D No nyt mulla on aikaa postailla.  xoxosaikku



Kommentit

Suositut tekstit