My Week!

Moikka vaan kaikille! 
En ole taaskaan ehtiny käyä täällä kirjottelemassa vaikka olisin jo monta kertaa halunnu käyä raapustamassa tänne jotain:)  Eli siis maanantai meni pienessä lämmössä ja kurkkukivussa. Oli kyl tosi kiva päivä muuten!:) No illalla oli jo enemmän kuumetta ja en sitten mennyt soittotunnille.

Tiistaina
En menny kouluun ja se päivä ei oikeestaan ollu ihmeellinen. (ois kyl ollu koulussa matikan valtakunnallinenkoe)

Keskiviikko
 Meni myös ihan normisti ja en oikeestaan tehny mitään muuta kuin katoin tv.tä ja nukuin ja välillä katoin areenasta elokuvia. Sillo ois ollu fysiikankoe XD.  Iltapäivällä syötiin perheen kesken toOoOsi paljon ja juhlittiin vappua.

Torstaina
 Oli sitten itse vappu! Aamulla/päivällä olin kaverin kans, sitten sain äidiltä viestin et lähetään ajelulle, missä oot? No mä vastasin et oon tulossa mukkaan sinne ajelulle ja lähin samoin tein kotiin. Mä tiesin et me ehkä käydään yhellä tallilla, mut en ollu varma. No sit no puhu autossa et me mennään kattoo sitä paikkaa. Sit ku me oltiin siin pihassa aattelin et ei me käyä ku pyörähtää siinä pihassa, mut ei äiti kävi juttelee sen pitäjän kans ku me isä ja Pekun kans ootettiin autossa. Meni ehkä 2 minsaa ja äiti oli et tuuppas pihalle nii se esittelee meille sen paikan no olin heti et mitä ihmettä oikeesti. Siel oli tosi iso valkonen koira ja se oli tosi söpö ja iso. No eka se esitteli meille sen tallin nuoret hevoset joita oli kolme. Sit esitteli pikkutallin ja kentän. Sit mentiin isolle tallille ja esitteli aikuiset hevoset.  Sitten tallin ja sit äiti kysy et  mihin ilmottaudun tunneille nii s eoli et vaikka tässä. No mä ilmottauduin kesälle vakkaritunnille ja siel mä ny oon sit! :3 Sit lähettiin sieltä ja olin ihan innoissani ku vihdoin se toteutui. No kävin hakee mun kaverilta mun esitelmän ja sit kotiin. Etin jo heti mun kypärän ja ratsastus kengät esille ja puhistin ne. No samana iltana jo lähetin sille pitäjälle et voinko tulla jo aijemmin ratsastaa ja nyt on sitten tunti varattu parin viikon päähä.

Perjantai
Kävin ostaa mulle uusia ratsastus kamppeita äidin kans:) Ostettiin mulle kahet ratsastushanskat, jotka oli Eurohuntterin, Sukat jotka oli Horzen ja ratsastushousut, jotka oli myös Horzen ja ne on aivan ihanaat!<3 Nyt sit viikonloppu ja sit alkaa kiireinen viikko.
xoxosaikku
 
Noista noi tummansiniset
 
















Kommentit

Suositut tekstit