Urheiluloma

Terveppä taas kaikille. Hiihtoloma on käynnissä ja neljä päivää on jäljellä tätäkin lomaa. Perjantaina oon lähössä mun kaverin kans Kuopioon shoppailemaan. Tällä viikolla en oo tehny oikeestaan mitään muuta ku oon ollu vaan kotona ja kattonu telkkaria, käyny kaupungilla ja viime viikonloppuna kävin kelkkailemassa mun siskon ja vanhempien kanssa. Se oli niin kivaa ja haluun kyl vielä joskus käydä uudestaankin. Tänään oli tarkotus värjätä taas ku edellisestä on jo aika paljon aikaa ja on ihan kiva ku on taas sit perjantaiksi uudet hiukset, siitä saa taas uutta puhtia lomaan. Pitäs vielä keksiä jotain tekemistä huomiselle ja viikonlopuksi. En oo vielä suunnitellut mitä vois ostaa sieltä Kuopiosta, varmaankin voisin jonkun paidan ja jonkun korun, en aijjo ostaa hirveesti sieltä mitään ku en tarvii silleensä kauheesti ku oon ostellu aina vaateita ku tarviin ja tälä hetkellä mulla ei oo oikeestaan mitään mitä tarvitisisin. xoxo saikku

Kommentit

Suositut tekstit