Heippa vaan kaikille:)

Tänään tulee vihdoin postaus, kun en kerta kaikkiaan ole ehtinyt tehdä mitään postausta pitkään aikaan. Tänään koulussa oli ihan ookoo maanantai päivä: Liikuntaa, Matikkaa, Englantia, Fysiikkaa, Äikkää ja musiikkia eli ihan mukavat 7h.n päivä. Aamul heräsin joskus klo 6.45, menin aamupalalle, meikkasin, laitoin vaatteet ja hiukset. Sit lähin kouluun. Koulun jälkeen olin kotona söin ja menin kaverille ja nyt oon sit kotona. Mul oli tarkotus et oon yhen mun kaverin kans mut se päätti lähtee uimaan, ja sit kohta sen jälkeen se oli et se voikin olla, ja mä olin et haluu mennä niille, ku oon ollu niillä ihan vasta. Sit soitin sille uudestaan nii se olikin sit lähössä sinne uimaan-_- vituttaa noitten ihmisten paskamaisuudet. No onneks mn yks kavereista voi nyt vissiinkin olla, mut siitä ei koskaan tiiä, et  tuleeko se vai ei. Huomenna ois sitten ruotsinkoe.... En jaksa lukee, vaikka ny pitäs panostaa siihen kun se oli viimesimmässä todistuksessa 6 (hups) Sit ois viel keskiviikolle fysiikasta pitäs opetellä yheksän kaavaa ja perjantaina uskonnonkoe... ÄÄÄ mä en jaksa miks joka viikolle on pitäny änkää kokeita. Sit seuraavalla viikolla on esim: fysiikankoe. On vähän kyl liian paljon kokeita yhdelle ihmiselle, tai no tätähän se opiskelu on. Jos meinaan päästä sinne opiskelee minne haluan nii on pidettävä tämä keskiarvo 7.5
Toivoisin et se nousis ja saisin sen paikan. Oon varautunu kyl et en pääse sinne, no oon kyl aika varma, että pääsen kun sinne oli päässy KA 7.4:llä niin enköhän pääse sinne.(PAKKO) Tänään ei ollut edes soittotuntia oon nii helpottunu, ku en ikinä jaksa/ehi harjotella soittotunnille nii siitä saa myös kuullakkin. Sain sunnuntaina uudet kuoret mun puhelimeen:) Ne makso n.17€ Se on semmonen lompakko-versio tai mikä se nyt ikinä onkaan. Oon niin ilonen kun sain sellaset ku mulla oli vaan sen alkuperäset kuoret ja clip coverit. Puhelin: Samsung Galaxy s4. No jospa tää ny riittää tälle päivälle.

Kommentit

Suositut tekstit